one sided love

one sided love
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۱۰/۲۱
    :D
نویسندگان

be ToO RabT NaDaRe

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

بِه توُ رَبط نَدآرِه کِه  دیگِه کیِه  ✖...[تیــکَـــم]...✖ 

 
اِمشَــب کُجآ میرَمُ  وُ بآ کُدوُم  ✖...[اِکیـــپَم]...✖ 
 
v14lx6zmedrzhjrrnyns.gif
...[اوُن موُقِع کِه بآآیَد بِه فِکر میبوُدی کُدوُم گوُری بوُدی؟؟]...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
H i D d e N

نظرات  (۴)

BeZaAa aMaReSho harJa keEe miRe miDan
miKhaY bargaDi ba mNnN vaLi dirEe miGaAam 
meSe keEe yaDet raFt kholbaZiyatTt
soOob ba SigaR pa miShodim
shoOodaN gorga ZiyaDdD doraM 
< 2 nbaShii 2saM haSaN >
پاسخ:
nabaShi DosTam ke hiCh KhoDmm Nism :|
EeeEee?
پاسخ:
 :| mage man bat shokhi daram

یه سیلی زد و گفت: تو بهم خیانت کردی!!!
گفتم: تو هم بکن...
چند ماهی گذشت....
سوار ماشین عروس دیدمش...
با خنده اومد طرفمو گفت: دیدی منم تونستم...!!!
خندیدم و رفتم...
بعد یه ماه که تو بیمارستان بستری بودم فهمید سرطان داشتم...!!!
اومد ملاقاتمو و گفت: خیلی بی معرفتی...
چرا اینکارو کردی؟!!!
اشک تو چشام جمع شد...
بهش گفتم: من تو عروسیت خندیدم...
ولی تو توی ختمم گریه نکن...
گاهی دلیل " کم محلی ها ، ن گفتن ها و رها کردن ها شاید چیزی نباشد که تو فکرمیکنی...
گاهی باید رفت تنها برای " عشقت "!!
Nadariiiiiiii dG?
پاسخ:
Chi nadaram?! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی