one sided love

one sided love
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۱۰/۲۱
    :D
نویسندگان

سلامتی پسر

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ

 این یکی جدا از بحث وبه 

ســـلامتی پسری کــ بــ دوس دخترش میگه 
من فـــرق دارم... 

تو جمع باید پیش من بشینی...! 


グリンピース 見てね(^◇^)┛ 過去にも少し載せました 再度載せます ゴメンネ のデコメ絵文字


همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشـــیمه ، رانــندمه ، سگمه ، از اینا نداریم ، تو فقط منو میشناسی.. 

تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده جلو چشــــمات تیکه پارش میکنم ، ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم... 
نمیخواد وقتی قرار داریم خودتو واســم بزک بوزک کنی،موقعی که انتخابت میکردم کور نبودم دیدم خوشگلی.. 

مسئولیت مالی زندگی به عهده منه ، شما کارتو واسه تفریح خودت برو پولشم ببر بریز تو جوب من پیگیری نمیکنم... 

گوشیت پسوورد داره ؟ هررررری به درد من نمیخوری... 

ما حریم شخصی نداریم ، من از همه چیت باخبرم... 

وقتی میگم با فلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی ، میری با هــــمون دوستت منم فراموش میکنی... 

ســـاپــورت بپوشی عین بند کفش گره ت میزنم بهم... 

دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی.. 


سختـــه بامن بودن نه ؟ عوضش تو منطـــقه ی من آزادانه بچرخ خوشــحال باش زندگی کن هیچ کفتاری سمتت نمیاد.. 
ی شــــیر پشتته

THΞ ΞND

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۸
H i D d e N

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی