one sided love

one sided love
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۱۰/۲۱
    :D
نویسندگان

من یه روح مرده ام

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ


من یه روح مرده ام تو یه جسم متحرک

منی که کل زندگیم عین مستنده
باز با ثبت یه لبخند (: کمین کنی برام
راه دور نرو رفیق! [?] من همین دور و برام
من ساکن یه خرابه تو دل آبادی ام
اَ پشت میله ها.. دنبال آزادی ام
من اونی ام که شعراش یه روزی میشینه رو لبت
سناریو زندگیشم میبنی اَ رو پرده
من با جوهره ی جونم می نویسم نه قلمم
همه مسخره ام کردن اما می رسم به هدفم
جلو آیینه به خودم میگم: چطوری پیرمرد؟
..اینقد پیله کرد زمونه بت که آخرش پیرت کرد
اما مهم نی، این راهو تا تهش میشه رفت
شاید غیر ممکن، اما باورش میشه کرد
ku3riawrel2s3f0hwzap.jpg
DAR HALE DOSHMAN TARASHI
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۶
H i D d e N

نظرات  (۱)

۱۷ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۴ محمد محمدیان
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی